Thursday 31 December 2015

Sabar.

Sabar.
Tak semua org boleh sabar.
Tak semua orang akan terus bersabar.

Dan aku adalah salah seorang yg terkadang aku rasa aku tak mampu nak bersabar dah. Tapi aku tahu sabar tkde limit. Manusia yg melimitkan. kan? Tah la.

Pesan pada diri, teruskan bersabar.
Pesan pada diri, learn from it.
Tak suka apa org buat kat kita, kita jgn buat balik.
Kalau tak apa beza kita dengan dia?

Pesan pada diri, Allah tahu apa kita rasa. Allah tahu mcm mana susahnya kita prevent diri kita from saying something harsh. Allah tahu betapa sakitnya hati kita.

Doa pada Dia, moga kita selalu tenang, walau disakiti.
Doa pada Dia, moga kita tak berdendam.

And yeah, i'm done.
May Allah bless you.
Moga aku masih mampu mendoakan kebaikan buat diri kau.

No comments:

Post a Comment