Thursday 24 May 2012

redahh je laa(!) :D

assalamualaikum.
pehh.rasa lama pulak takk menjengok blog.
memang sayang giler ahh dgn org yg curikk kabel kat kg aku tuhh.
nihh pon dekat rumah kakak waa.kat ipoh.
heh.pencuri. tunggu aku masuk matrik dulu boleh takk?
nihh.saat2 akhir aku nak bersuke suki laa yg kau nak curikk pon. ~_^
*tolong.tolong.harap si pencuri baca lahh. =.='
semalam best gilakk ahh.
meredahh ke tepeng ngan waa.
s0ri ahh waa.motor je kot.kete ayah aku tak lepas lagi ahh. :(
pagi2. joginnnng.eheh.amalkan gaya hidup sihat kann :P

berjalan atau berjoging? :D

lepas tuu nak carikk ayam dindings.
okeh.aku dah memang agak dah mende ni akan jadi.
masuk jalan sehala!
ohh.ohh.sumpah malu! =.='
*tapi aku ikut pakcik dpn aku.ohh.pakcik. aihh.
sememangnya aku memang failed bab jalan2 ni.
no doubt.
ehh.tapi makin better hape.atlast. ak jumpe jugakk kedai tuu. wee :D
nak bawa wa g muzium ponn ak pening2,hahah.
tapi lebih berhati2 laa dgn jalan sehala nihh.hee

mungken gebu sgt smpai wa rasa nak peluk.ahha

errr? :D



lepas tuu  ke zoo.
okehh.nak naik ketapi.tapi al maklum laa hari kerja.tak ramai.
s0 tawaf laa satu zoo tuu.heh.dah la penat jogging tak habis lagi :P
tetiba ada biawak besar laa.
beruk laparr laa smpai nak kena main lari2.hahah.
naseb ada sepasang suami isteri ni baik.
tolong temankan kitorang.ahha


org utan tuu nak tumbuk kepala wa! :P

dari mata turun ke hati.ahha :D


nasib laa lepas masuk zoo baru hujan.
tapi redahh jugakk la pegi da store.
still trauma jalan sehala.
tp alhamdulillah. okeh2 je. jalan betul je semua.ahha.
memanglahh redahh je. seriously. aku memang tak tahu sangat jalan2 ni.
nak balik tuu pon tawakal je.ye lahh. jalan yg tak penah aku lalu seniri.
tuu lah bila naik keta tidur! :P
tp alhamdulillah Allah tolong.tade laa sesat.haha
waktu balek waa minx tips kawen awal dkt pengantinn baruu tuu.ahha.
tade la. waa mnx tips nak hidup kat negara org.
jordann kann. untung laa. :D
wan najwa aqilah.
tengss 4 coming.
jgn serikk la wehh.
nty aku da expert ak bwk ko naek kete eh.haha
pasal jln.tape kite psg gps.HAHA
ehhh.ehh.kalau laju semacam buat kau takut.sori! hee.
pastuu yg langgar lopak2 air tuu.
tak sempat nak elak ahh.
redahh je laa.haha

2 comments:

  1. wehh kau takyah nak tips kawen sgt. ahha,,cuak lah jugak nek moto ngan ko. lagi2 time hujan tuh. setiap kali lopak aku dah ready angkat kaki. tapi,,malang belakang baju aku yg lencun. ko tak basah pun sbb aku lindung kau. huhu. anyway,,thanks byk2 tau !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahha.ye.ye.tips hidup kat jordan kann.hee.
      saje je tuu pecut bg kau cuaaaak! keh3x.
      yg basah tuu ak tak bersalah arr.HAHAH
      trimas dtg. jgn serikkk wehh.nty kau dtg lagi ak drive.ahha. insyaAllah ingat dah kot jalaaan.hee

      Delete